Kundnöjdhet Bemötande Grafokett har som mål att förse er med högsta tänkbara servicegrad oavsett kommunikationsmetod.Hur uppfattar ni er första eller senaste kontakt med vår personal? Mycket nöjd Nöjd Missnöjd Mycket missnöjd Vet inte, frågan är inte relevant Bemötande service/support Grafokett arbetar med ett Live Agent* supportvertyg för att kunna supportera er med kortast möjliga ledtid.Hur uppfattar ni vår förmåga att supportera er i samband med er frågeställning? Mycket nöjd Nöjd Missnöjd Mycket missnöjd Vet inte, frågan är inte relevant Produkt/Branschkunskap Grafokett avser att vara bäst i klassen vad gäller vår bransch och våra produkter. Vi anser oss ställa rätt frågor och tror oss vara noga medatt ställa rätt frågor för att det skall bli rätt från början. Hur väl anser ni att vi lyckats med detta? Mycket bra Bra Inte bra Dåligt Vet inte, frågan är inte relevant Leveransprecision Grafokett har som mål att leverera era produkter till rätt plats, i rätt tid, och på utlovat datum.Anser ni att vi uppfyller dessa mål? Ja, absolut Ja Kanske, det finns lite utrymme för förbättringar Nej, inte alls Prisvärdhet Grafokett har som mål att leverera rätt produkter sett till kundernas behov sett till kvalitet och funktion och till rätt pris.Hur väl uppfattar ni att Grafokett lyckas med detta? Mycket bra Bra Inte bra Dåligt Vet inte, frågan är inte relevant Kommunikationssätt Grafokett vill kommunicera med er så som ni fördrar. Vilken metod är mest lämplig för er del? E-post Nyhetsbrev Telefon Kontakta mig gärna snarast Kvalitet & Miljö Grafokett arbetar aktivt med vårt kvalitets och miljösystem, och har därför som mål att överträffa era kvalitets och miljökrav.Hur väl uppfattar ni att vi uppfyller era önskemål? Mycket bra Bra Inte bra Dåligt Vet inte, frågan är inte relevant Rekommenderade förbättringar Vad kan vi bli bättre på? Rekommendationskraft Skulle ni rekommendera Grafokett till en affärskontakt? Ja, absolut Kanske, om jag hör att det finns ett behov Nej Time's up Olof Hultberg2020-09-24T12:17:04+00:00